FAQ - ofte stillede spørgsmål

  • Hvem står bag Shoeline?
    Shoeline er en butik der har ligget i Egedal Centret siden 2001 og fejrede i efteråret 2022 sit 21. års fødselsdag. Butikken har skiftet ejer i november 2022 og ejes og drives af mor & datter (Diana & Pernille Dvoracek).

  • Har I en fysisk butik?
    Ja, Shoeline har en fysisk butik, beliggende i Egedal Centret, hvor alle kunder er mere end velkomne til at at komme forbi og blive inspireret. Man kan også komme ned i butikken og returnere/bytte varer man har købt online.

  • Hvornår kan jeg forvente min ordre?
    Vi bestræber os på at sende din ordre samme dag vi modtager den. Der kan dog være specielle lejligheder, hvor det kan knibe (Black Friday, jul m.v.)

  • Hvor meget koster levering?
    Vores fragtgebyr er 39kr og det dækker kun de omkostninger vi selv har til transportøren. Køber du for 499kr eller mere, så er fragten gratis.

  • Hvor bliver min pakke afsendt fra?
    Pakker bliver sendt fra vores butik i Egedal Centret.

  • Tracking af ordre?
    Når ordren bliver afsendt fra os, modtager du et link til din forsendelse, så du selv kan følge den hele vejen.

  • Hvilke lande leverer I til?
    Lige nu leverer vi kun til Danmark.

  • Jeg vil gerne ændre min leverings adresse?
    Hvis ordren ikke er afsendt, så skriv/ring til os og vi vil prøve at ændre den for dig.

  • Hvis jeg fortryder mit køb?
    Vi bytter naturligvis eller giver pengene inden 14 dage. Der er udvidet returret fra Black Friday/Cyber Monday helt indtil 31-12.
    Det er meget vigtigt for os at kundeoplevelsen er god og at vores kunder skal være fuldt tilfredse og vi vil gå meget langt for at dette sker.