Leveringspolitik
LEVERING OG FRAGT
For levering til Danmark gælder følgende:
Vi benytter primært Postnord og GLS til al vores fragt:
Leveringstid 1-2 hverdage. Vi sender dagligt pakker afsted fra mandag til fredag. Det gør at langt de fleste pakker har dag til dag levering, dog kan der forekomme længere levering på alle forsendelser, hvis fragt firmaerne oplever udfordringer med et ekstra stort pres, komplikationer ifb. vejrforhold eller andre pludselige hændelser.
Nogle GLS pakkeshops har indlevering lørdag også. Hvis du vil vide hvilke pakkeshops der har indlevering lørdag, kontakt da venligst GLS kundeservice.
Rettidig levering forudsætter at transportøren overholder deres lovede dag-til-dag levering. Shoeline by Canille har desværre ikke indflydelse på transportørens eventuelle leveringssvigt og kan derfor ikke drages til ansvar. I tilfælde af udeblevne leverancer kontaktes vi på: info@shoeline.dk eller ved at ringe til os.
Shoeline tilbyder 14 dages fuld returret. Varer købt Black Friday og indtil jul kan byttes indtil 31-12.
Click & Collect - afhent din pakke her på vores adresse i Egedals Centret 49, 3660 Stenløse i vores åbningstid.
Helligdage og højtider:
Enkelte perioder om året vil vi ikke kunne garantere, at vores transportør kan levere i helt samme tidsramme som normalt. Specielt i julehandlen og omkring Black Friday kan der være udfordringer, da det er de store online shoppe dage.
For at sikre at du har din gave inden jul, bør du derfor senest bestille din pakke 6 dage før juleaften, så chancerne er bedst mulige for, at du har din pakke inden da.
Under udsalg, Black Friday mm. skal der forventes en længere leveringstid end normalt.
Du skal indenfor 3 dage efter modtagelse af dine varer tage kontakt til os, hvis du har indvendinger til din ordre. Hvis der er sket fejl, mangler, udebleven leverance eller du har andre indvendinger, så kontakt os på info@shoeline.dk
- Alle bestillinger afsendes indenfor 1-2 hverdage.
- 14 dages fuld returret.
- Tryg og sikker nethandel via Reepay (anbefales af Nets).
- Vi tager forbehold for eventuelle lagerfejl, prisfejl og taste fejl. I langt de fleste tilfælde vil du blive kontaktet af vores kundeservice, hvis der opstår en fejl hos os.
RETURNERING OG OMBYTNING AF VARER
Returnering
Du kan sende dit køb tilbage til os indenfor 14 dage efter modtagelse af din pakke, og vi betaler pengene retur, for de varer du returnerer. Når din returpakke ankommer hos os har vi 2-3 hverdage til at behandle den her. Du modtager en mail fra os, når vi har behandlet din retur pakke. Du skal indenfor 3 dage kontakte os hvis der er uoverensstemmelser mellem det som du returnerer og det vi behandler.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen. Hvis du ikke afhenter din pakke, men den kommer retur til os ikke afhentet trækker vi et gebyr på 49kr fra din ordre. Hvis du har bestilt en vare til afhentning på vores Click & Collect adresse men ikke afhenter den, fratrækker vi et håndteringsgebyr på 19 kr.
Vi anbefaler at du sender returvarerne i flere pakker, hvis beløbet overstiger 4000 DKK.
Varen sendes til:
Shoeline by Canille ApS, Egedal Centret 49, 3660 Stenløse.
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. Vi afhenter ikke pakker i pakkeshops og pakkebokse. (Hvis pakken sendes uden omdeling/til pakkeshop, opkræves et håndteringsgebyr på 39 kr.) Du kan også fortryde købet ved at aflevere den personligt på ovenstående adresse i vores åbningstid eller efter aftale.
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi og det skyldes, at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du ikke får købesummen retur. Skulle du ønske at returnere et produkt i brugt stand, må varens forringelse ikke være udover det, som er normalt når man prøver tøj i en tøjbutik. Derfor kan tøjet prøves og kontrolleres, som hvis du er i et prøverum. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
OBS særlige varer, som parfume olign. tages kun retur i ubrudt tilstand. Varer uden hang tags kan vi desværre ikke modtage. Sko må der ikke have været gået i udenfor, eller have synlige tegn af brug. Derudover skal alle varerne være i original emballage og med mærker på tøjet. Skotøjsæsker sendes retur i en separat pose og fragtlabel må ikke sættes direkte på æsken.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb hos os får du pengene retur for de varer du returnerer til os. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.